Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем след XENON

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем след XENON

    Точно преди Нова Година си сложих ксенон, и след това на няколко пъти колата не прие ключа при опит да запаля и установих, че когато изгася колата на светещи фарове, тоест на къси и по-късно се опитам да я запаля, колата не разпознава ключа и когато върна врътката на фаровете на нулева позиция, си пали без проблем! Това е единия проблем. Другия е- когато съм на къси и на халогени едновременно и след това вкарам дълги, ксенона/късите изгасват и обратното, като съм на къси и дълги и пусна халогени, ксенона/късите пак изгасват! Преди ксенона съм 99% сигурен, че всичко можеше да си свети едновременно, а и няма логика самата кола да е така направена! Какви са вашите мнения по въпроса, колеги?
    147 jtd 115k.c "02 Distinctive

  • #2
    Първоначално публикувано от rady156 Покажи съобщение
    Точно преди Нова Година си сложих ксенон, и след това на няколко пъти колата не прие ключа при опит да запаля и установих, че когато изгася колата на светещи фарове, тоест на къси и по-късно се опитам да я запаля, колата не разпознава ключа и когато върна врътката на фаровете на нулева позиция, си пали без проблем! Това е единия проблем. Другия е- когато съм на къси и на халогени едновременно и след това вкарам дълги, ксенона/късите изгасват и обратното, като съм на къси и дълги и пусна халогени, ксенона/късите пак изгасват! Преди ксенона съм 99% сигурен, че всичко можеше да си свети едновременно, а и няма логика самата кола да е така направена! Какви са вашите мнения по въпроса, колеги?
    Относно първият проблем с ключа - не мога да ти кажа. Не знам какъв е ксенона и как в свързан.
    Вторият - напълно нормално е да ти гаснат халогените, когато си на дълги. Поне при мен е така, дори и преди да сложа ксенона. Явно не си обърнал внимание. Дори и на други марки е така,
    sigpic

    Comment


    • #3
      Колеги аз съм с ксенон на касите,дългите и на халогените и нямам нито един проблем от горе посочените.
      Може би е от качествения ксенон който си купил
      Alfa Romeo 159 TI, 2.4 JtdM Q4
      ex Alfa Romeo 156 1.9 jtd 16v m-jet. 2005 FL

      YAMAHA YZF R1 150 hp. 2003

      Comment


      • #4


        Моят е за 60лв и първия проблем го нямам,за второто нормално е и при мен както каза и колега Додо,явно не си обърнал внимание преди това
        Alfa Romeo 1.4 TS 146 Junior
        Alfa 147 1.6 TS Remapped by OEM
        Alfa Romeo GT 1.8 TS
        Yamaha R6

        Comment


        • #5
          ОК, значи за втория проблем, се оказва, че няма проблем, но относно първия.....ксенона си е монтиран правилно, тъй чене вярвам да е от некачествен монтаж!
          147 jtd 115k.c "02 Distinctive

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от ziko Покажи съобщение
            Колеги аз съм с ксенон на касите,дългите и на халогените и нямам нито един проблем от горе посочените.
            Може би е от качествения ксенон който си купил
            До момента съм имал над 10 лични и около 6 служебни коли.
            Всички, които имаха халогени, гаснеха при включване на дълги!
            Дори изгасва и стопът за мъгла, когато превключиш на дългите
            Не знам защо точно така е направено, но е така.
            Според мен твоята инсталация нещо не е в час, но да се изкаже някой друг колега с 156, че ние сме с 147.

            ---------- Post added at 07:33 ---------- Previous post was at 07:31 ----------

            Първоначално публикувано от vladeto_ Покажи съобщение
            Моят е за 60лв и първия проблем го нямам,за второто нормално е и при мен както каза и колега Додо,явно не си обърнал внимание преди това
            Освен качеството на ксенона, има значение и монтажът
            Има "майстори", които и Hella ще монтират така, че да светне цялата инсталация и обратно
            sigpic

            Comment


            • #7
              Аз съм със същият ксенон като на колегата, нямам проблеми с моят. Това с първият проблем звучи като инсталация за мен а второто е направена с цел някаква защита на колата.
              п.с. Моята е 156. За ксенона не е здравословно да се изключва преди да спреш двигателя, и на кутията го пише. Винаги се изключва преди и се пуска след запалване. Но реално комплекта ксенон използва кабелите за оригиналните халогенни крушки, нищо повече, мощността и консумацията на ток е дори по-ниска, следователно инсталацията нещо се бъгва на колата, или там устройството което разпознава ключа.
              Last edited by rusiq86; d.m.y г., 08:32.
              sigpic
              Gulfstream G650 with Italian design...

              Comment


              • #8
                Ами аз по принцип преди да изгася колата гася всички видове активирани консуматори- фарове,музика,парно и т.н, но няколко пъти спрях за по 1-2 мин просто имах работа извън колата и набързо я изгасих и след това при палене установих проблема! А инче, преди това не съм имал подобен проблем, а и ксенона е монтиран правилно!
                147 jtd 115k.c "02 Distinctive

                Comment


                • #9
                  Изключвай го винаги преди да загасиш двг и обратното при запалване. Но определено фаровете нямат общо с запалването на колата и разпознаването на ключа!
                  Last edited by rusiq86; d.m.y г., 08:36.
                  sigpic
                  Gulfstream G650 with Italian design...

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от rady156 Покажи съобщение
                    Ами аз по принцип преди да изгася колата гася всички видове активирани консуматори- фарове,музика,парно и т.н, но няколко пъти спрях за по 1-2 мин просто имах работа извън колата и набързо я изгасих и след това при палене установих проблема! А инче, преди това не съм имал подобен проблем, а и ксенона е монтиран правилно!
                    По принцип не би трябвало да влияе по този наин.Единственния проблем който може да ти докара ксенона е от кофти баласти с лоша маса и да ти вкарва шум в радиото на колата.
                    Volvo S80 D5 awd 2010г.

                    Comment


                    • #11
                      Екранирай си кабела който излиза от баласта и отива към крушката. Екрана го замаси. Ако баластите са хванати за пластмаса и нямат електрическа връзка с ламарината, също замаси с КЪС дебел кабел към ламарината на колата. За предпочитане ги лепни някъде на ламарина. Провери дали рефлектора на фара има връзка към маса. Ако не , замаси и него, че смущенията се индуцират по кабелите на електромоторчетата !

                      Comment


                      • #12
                        вместо да се занимава да слага ал.фолиьо и да прави разни самоделки е по добре да смени баласта с по добри./в случай че те са проблема с имобилайзера/
                        Volvo S80 D5 awd 2010г.

                        Comment


                        • #13
                          Единият ми баласт е захванат за пластмаса, другият за метал, и не съм чувал баласт да прави проблем на имобилайзера, това звучи несериозно. не виждам връзката.лесно и елементарно, сложи баластите другаде и пробвай няколко пъти. Баластите са направени така, че да не предават елкотронни сигнали или подобни импулси.
                          Това е като изолирай си антената, че ми трака карето.
                          Last edited by rusiq86; d.m.y г., 10:00.
                          sigpic
                          Gulfstream G650 with Italian design...

                          Comment


                          • #14
                            Не прави проблем на имобилайзера. Прави смущения по ел. инсталацията и където "удари" Що се отнася до различните баласти Santo е прав ! Ако вземеш по-качествени баласти, нещата ще се оправят. Ако не... екранираш и ако и това не помогне , дроселчета и кондензатори към ламарината на захранването. По много PC захранвания има едни феритни пръстени наденати на кабелите, ако намериш такива, нахлузи по един на кабелите.

                            Comment


                            • #15
                              Има коли на който и това не помага.
                              Volvo S80 D5 awd 2010г.

                              Comment

                              Working...
                              X